Ανοιχτή επικοινωνία
Αναγνωρίζοντας την αξία της ανοιχτής, άμεσης κι αμφίδρομης επικοινωνίας, έχουμε δημιουργήσει πολλαπλά κανάλια ενημέρωσης και επικοινωνίας, τα οποία συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε και να εμπλουτίζουμε.
Μερικά από αυτά τα κανάλια είναι:
- Εσωτερικό δίκτυο intranet – “yello”, με πρόσβαση 24/7 σε όλους τους εργαζόμενους, από οποιαδήποτε συσκευή, σε λειτουργικά και επιχειρηματικά νέα και αρθρογραφία για θέματα στρατηγικής και κουλτούρας του Οργανισμού.
- Εσωτερική ηλεκτρονική πύλη για το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου. Η πύλη παρέχει αναλυτική πληροφόρηση για όλα τα θέματα του ανθρώπινου δυναμικού, όπως στελέχωση, εκπαίδευση, παροχές, εθελοντισμός, κ.α.
- Επιμέρους εσωτερικά δίκτυα συνεργασίας, τα οποία έχουν υιοθετήσει και λειτουργούν αρκετές μονάδες για την εξασφάλιση καλύτερης και πιο αποτελεσματικής εσωτερικής επικοινωνίας και συντονισμού.
- Πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς όλοι οι εργαζόμενοι διαθέτουν πρόσβαση σε επαγγελματικές, ειδησεογραφικές και χρηματοοικονομικές ιστοσελίδες.
- Εξειδικευμένα έντυπα.
- Τακτικές συναντήσεις μονάδων, με στόχο τον αποτελεσματικό συντονισμό, την ανταλλαγή σκέψεων και τη διάχυση της γνώσης.
- Εστιασμένες συναντήσεις διερεύνησης (focus groups), όπου συζητούνται συγκεκριμένα θέματα που μπορεί να απασχολούν κάποια μονάδα ή τον οργανισμό.
- Διατμηματικά workshops & εργαστήρια ιδεών: ενισχύουμε τη διατμηματική επικοινωνία και συνεργασία, την ανταλλαγή καινοτόμων ιδεών που αναδεικνύουν τη διαφορετικότητα αλλά και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας προοπτικής, συντονίζοντας ειδικά σχεδιασμένα εργαστήρια κάθε φορά που το επιβάλλουν οι μεταβαλλόμενες συνθήκες ή κάποιο σημαντικό έργο του Ομίλου.
- Εταιρικές εκδηλώσεις και ομιλίες, με τη συμμετοχή ανώτατων στελεχών και ομιλητών υψηλού κύρους.
- Η διαδικασία της αξιολόγησης της αποδοτικότητας και των δεξιοτήτων των εργαζομένων.
- Η έρευνα ικανοποίησης και δέσμευσης των εργαζομένων του Ομίλου.