Η Τράπεζα Πειραιώς διεξάγει συστηματικά και σε ετήσια βάση «Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών», ώστε να αντλήσει πληροφόρηση σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησής τους, τόσο συνολικά όσο και σε επιμέρους δείκτες. Στόχος της Τράπεζας Πειραιώς παραμένει η διατήρηση του υψηλού βαθμού ικανοποίησης των πελατών της.
Για τη μέτρηση του 2019 η έρευνα διεξήχθη με τη μορφή τηλεφωνικών συνεντεύξεων (Computer Aided telephone Interviewing - CATI) με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου 12 λεπτών από την εταιρεία KANTAR σε δείγμα 15.300 ενεργών πελατών (φυσικά πρόσωπα, τουλάχιστον μία συναλλαγή τους τελευταίους 6 μήνες), πανελλαδικά. Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κώδικες δεοντολογίας της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τις προδιαγραφές ποιοτικού ελέγχου που ορίζονται από τον ΠΕΣΣ (Ποιοτικός Έλεγχος Συλλογής Στοιχείων).
Σημειώνεται ότι τόσο η ικανοποίηση από την Τράπεζα Πειραιώς όσο και η προτίμησή της έναντι των άλλων τραπεζών βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, με σημαντική βελτίωση του βαθμού προτίμησης σε σχέση με το 2018. Αναλυτικότερα, αναφορικά με τη συνολική εμπειρία των πελατών της Τράπεζας Πειραιώς, τα αποτελέσματα καταγράφονται ως θετικά, καθώς 72% την αξιολογούν ως «εξαιρετική/πολύ καλή», 23% ως «καλή» και 5% ως «μέτρια», ενώ μόνο 1% την αξιολόγησε ως «κακή». Αξιοσημείωτο είναι ότι 9 στους 10 πελάτες της Τράπεζας προτιμούν «έντονα» έως «πάρα πολύ έντονα» την Τράπεζα Πειραιώς από οποιαδήποτε άλλη.
Σύμφωνα με την έρευνα του 2019, όλοι οι δείκτες ικανοποίησης από το κύριο Κατάστημα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Εστιάζοντας στην ικανοποίηση από το κύριο Κατάστημα εξυπηρέτησης, σε επιμέρους δείκτες, καλύτερη αξιολόγηση λαμβάνουν η «ευγένεια του προσωπικού» και οι «γνώσεις του προσωπικού». Αναφορικά με τους δείκτες που είναι συνυφασμένοι με τη διαφάνεια παρατηρείται σημαντική αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών σε σχέση με το 2018. Συγκεκριμένα, ως προς την «παροχή πλήρους και ξεκάθαρης ενημέρωσης», το 77% (έναντι 74% το 2018) αυτών αξιολογεί το κατάστημα ως «εξαιρετικό/πολύ καλό» και μόνο το 1% ως «κακό». Επιπλέον, η «τήρηση των υποσχέσεων» από το κύριο Κατάστημα αξιολογήθηκε ως «εξαιρετική/πολύ καλή» για το 77% των πελάτων (έναντι 74% το 2018). Η εμπειρία τους με το web banking παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα με 9 στους 10 πελάτες να την αξιολογούν ως «εξαιρετική/πάρα πολύ καλή». Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2018 καταγράφεται στην ικανοποίηση τους από το mobile banking App, με 86% να το αξιολογούν ως «εξαιρετικό/πάρα πολύ καλό» (έναντι 83% το 2018). Τα παραπάνω αποτελέσματα δικαιώνουν την αρχή της Τράπεζας να εστιάζει στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της. Αξίζει, τέλος, να υπογραμμιστεί ότι κατά τη διεξαγωγή των ερευνών οι πελάτες κλήθηκαν να προτείνουν δυνητικά πεδία βελτίωσης σε σχέση με την παρεχόμενη εξυπηρέτηση και τα προϊόντα από την Τράπεζα. Η πληροφόρηση αυτή ελήφθη σοβαρά υπόψη και αξιοποιείται με την υλοποίηση αντίστοιχων διορθωτικών παρεμβάσεων.